söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen

...är nu över och det tackar vi för. Tillbaka till vardagen och bestyren.. Ska börja packa som en galning nu så man slipper sen.. Kommer bli tomt men det måste det bli om jag ska flytta ut här om mindre än 1 månad.. Tiden går så himla fort och jag är så glad och längtar verkligen på att få starta ett nytt liv en ny stad med nya människor. Men det finns 1 jag kommer sakna otroligt mycket. Men den människa är inte hemma nu heller så det är ingen skillnad från nu. Men snart kommer du hem!! Två veckor kvar!

Midsommar helgen har vart lugn, härligt det för 1 gångsskull.
Igår kväll for jag till Bergsjö för att umgås med Tess och det vart lite öl och cider och mys och film. Kollade på Casper. Var ju hur längesen som helst man kollade på den. Men den är bra! :) Barnasinnet är kvar! :p
Sen skulle vi kolla på Hot Chicks ;) Men det gick ju sådär när båda två somnade efter 20 minuter kanske. Haha. Typiskt oss.
Sen på morgonen myste jag med Liam och sen ut i solen och ta vara på värmen. Härlig dag idag, kunde ha fått vart varmare, men det var härligt ändå!!
Linda kom även när jag var kvar, kul att se er igen!! :)

Nu ligger jag och ska till och läsa min bok som jag köpte idag på Ica, Tredje boken i Twilight serien! Spännande värre. Så nu blir det till att läsa. Måste dock kolla upp vilken tid jag jobbar imorrn. Tror det är 11.30-20 men ma kan aldrig så noga veta.

Godnatt och sov gott!

Oj hålla på glömma. Skulle köpa ett spel på Ica med och jag gjorde det med, bara det att kassörskan glömde dra in den i kassan så jag fick den gratis ;p Haha. Bra gjort där.

Inga kommentarer: