tisdag 23 juni 2009

Tack älskling för jordgubbstårtan idag och grattis till att du klarat ännu ett år på skolan! Angelica är så duktig!! :)

Direkt efter jobbet drog som sagt jag och Angelica hem till henne och käkade tårta och sen hem till Bydalen och överraskade Johan med Presenter till Xina! :)
Grattis på födelsedagen och grattis till Hunden!
Sen vart det mys ute på gården som vanligt och till slut vart det så kallt så det var bara att gå in, hade lite att styra med oxå. Måste plocka in tvätten och sen måste jag dona lite inför mammas ankomst imorrn så vi inte har allt att göra imorrn. Imorrn ska förrådet vara tomt. Det med Basta.

Nej nu är det dax att ta tag i skiten så jag får lägga mig och läsa min bok som jag så lätt fastnar i.



Godnatt och Dröm sött!!

Bara 9 dagar kvar!

Inga kommentarer: