söndag 14 juni 2009

Söndag, som alla andra

Jobb som gäller idag och jag är rätt utvilad ändå måste jag säga. Fast jag har sovit typ 9 timmar inatt så konstigt vore annat.
Igår när man kom hem så sov jag till och från till kvällen då det var dax för filmkväll men Johan, Mats och Patrik. Vart Lejonkungen och Aladdin! Mina favoriter, kan varenda replik. Kan säga att man kollat rätt mycket på det som liten flicka!
Sen vart klockan så mycket så det var dax att sova lite och vara utvilad till idag!
Det måste vart första gången det här året som jag inte är sminkad och springer runt i mjukisar en lördag. Kan inte påstå att det händer särskilt ofta. Man gör ju alltid nått på lördagar. Men det var skönt att det inte blev någonting. Jag var rätt bakis :S

Idag efter jobbet blir det oxå väldigt lugnt. Det är ju söndag och jag ska bara mysa. Hoppas du kommer hit ikväll!

Nej nu måste jag ta bort mitt nagellack som ser ut som hej kom och hjälp mig nu. Och sen göra mig klar och fara på Birsta och spendera halva dagen där. Jobbar bara till 16 och det tycker jag är skapligt!

Ha en bra Söndag!


Det börjar bli förvirrat nu igen.. Sluta känn så mycket.

Inga kommentarer: