onsdag 10 juni 2009

SOMMARREA

Sitter och softar lite innan jag ska komma på att jag måste skynda mig att göra mig klar. Som vanligt!
Meningen jag skulle till Jonas idag och käka frulle innan jobbet. Men jag somnade strax innan 6 och vaknade 9 och kände att det här går inte. Har legat med världens kramp hela natten och det var nära jag ville åka in på akuten. Men jag tog en alvedon och så gick det över efter några timmar. Det har vart en riktigt jobbig natt. Men nu är den över och jag hoppas inte det kommer en liknande.

Igår sänkte vi ner Rea och det gick bra tycker jag. Kom hem kvart över 10 typ och då vart allt klart! Så idag börjar SOMMARREA på MQ så in och fynda :)

Men nu måste jag göra mig klar och jag får inte glömma pappret idag för det ska postas så fort som möjligt :)
LÄNGTAR!!

Snart är det helg för mig!

Inga kommentarer: