lördag 20 juni 2009

Nu var midsommar över för detta år och jag hade det mysigt igår.
När man kom hem till Hogland väntade syrran på mig och vi gick ner till Janken där det vankades dans runt stången och fika! Massa barn som lekte och solen tittade fram för en stund med. Tur man slapp regn.
Sen gick man hem och började med maten, garnering och lägga upp på fat. Mamma hade lagat ofantligt mycket mat.
Men det var så gott och man åt ju så himla mycket.. :p Men det hör till. hade ont i magen när jag gick och la mig, dels av maten, dels av mjölken. Typiskt.
Vart en mysig kväll med grannar som kom och käkade och spelade kubb och dansade :0 Pappa var så nöjd med sin nya skiva så den gick varm hela kvällen. Haha.
Dock även när jag hade gått och lagt mig.. :S Det var inte så kul. Men tills slut vart det tyst och man kunde somna.




Och nu är man vaken och ska snart ta och kliva upp. Hörde Farbror kliva in genom dörren nu med så nu är hela familjen vaken :p Haha. Han låter en del.
Men det här var ganska äckligt oxå. Drömde om honom inatt att han skulle komma hit och smyga och så kommer han och hälsar på.. Lite spookey att jag drömde om det ändå.

Idag blir det bara till att ta det lugnt känner jag.. Vet inte hur jag ska göra om jag far till Sundsvall igen eller stannar här med La familia.
Jag har blivit så himla trött och seg nu dom senaste veckorna.. Behöver jag åka bort och vila upp mig kanske. Sluta tänka.. Skulle tro det...

Nej nu ska jag iaf se vad som bjuds till frulle! :)





Inga kommentarer: