onsdag 3 juni 2009

Carisma

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och tar det lite soft. Dom har gått och lagt sig så man har hela huset för sig själv. Ligger på sängen och kollar lite halvt på TV och lyssnar på musik. Pink just nu. "I don´t Belive you" Tänker på John när jag lyssnar på den. För den lyssnade jag på jätte mycket när jag åkte upp till Boden första gången. För allt som den låten står för stämde inte mellan oss och det gjorde den så speciell. Saknar honom just nu. Men snart kommer han hem och hälsar på! :D Me lycklisch!

Idag har jag vart hos Mats och kollat på Twilight. Tycket den filmen är så himla bra. Läser uppförljaren nu. Lånat av Mats :) Och i oktober kommer den ut som film och det längtar vi till!
Sen vart det Pannkaka hos Johan. Tack vännen! Mycket gott. Och jag fick tok panik. Skulle vara hemma i Hogland till 16 och kollade på klockan 15.06 och fick panik. Hade ju inte packat eller nånting... Haha. Typiskt mig att glömma tiden. Men vi hade det så mysigt på balkongen jag och mina underbara grannar så vad kan annars hända. Så glad över att jag träffat dom :)

Nu ska ni få höra någonting roligt gott folk. Imorrn ska vi med bilen till Lars igen och dom har stora förhppningar om att den kommer att vara fixad och gå som en pärla imorrn :D SÅ jag och mamma ska dit och kolla upp co-halten och sen in på besiktning på en gång och hålla tummarna att den kommer att gå igenom! Håll en tumme för min pärla imorrn! Jag hoppas verkligen att det är den bilen som får hänga med mig till Sundsvall igen!

Nej nu ska jag ta och runda av här. Finns så himla mycket som jag skulle vilja skriva men jag kan och orkar inte just nu. Ingen som orkar läsa när det är så himla långt heller :p hihi.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: