fredag 5 juni 2009

Min egna docka

Sitter på jobbet nu och har lite lunch! Käkat lax med rom sås! Tack mamma! <3

Tänkte träna idag innan jobbet men det orkade jag inte med. Softade och kollade på TV istället och Jonas kom på lunch. Pizza som mamma lagat! tack igen snälla mamma!

Fick en egen docka på jobbet idag att ta hand om :p Utanför gamla Visionbutiken står det dockor från olika butiker stylade och jag fick ansvaret för den som är från MQ. Hihi. Min alldeles egna :P haha.

Ikväll har jag inte så himla stor koll på vad som händer. Bara att räkan kommer och att det blir grillning för dom. Men jag kommer hem så sent så jag vet inte om det blir nå grill för mig. Men det visar sig! Snälla Mats ska komma och hämta mig på jobbet idag. Vill ju inte köra Forden längre.. >Tråkigare bil får man leta efter.. Men men måste väl i helgen om jag inte vill åka så himla tidigt... Kan ju bli ganska sena kvällar kan jag tänka mig. Like always :p Men kul har vi!! :D

Nej nu är rast slut och man ska ut och fortsätta styla dockor och le mot kunder.

*Ont i ryggen idag*

Inga kommentarer: