torsdag 11 juni 2009

Leksand

Idag blir det till att packa packa packa hela förmiddagen. Tar en liten paus nu, haha eller jag har ju inte klivit upp över huvudtaget än, men jag pausar från vaknandet tills jonas kommer och han plingade på dörren nu.. haha.

Jag ska flytta till Leksand. Postade brevet igår om att jag tackade jag till min plats på Campus Leksand. Jag ska börja plugga till hösten. Jag är så otroligt lättad över att jag kom in och äntligen vet vad jag vill göra och komma från det jag gjort så himla länge nu. :D

Ska packa lite saker från förrådet idag så jag inte har allt kvar när jag ska flytta. Ska ner till Hogland och gå igenom allt och kolla vad som ska slängas och vad som ska sparas. Finns mycket skit där nere nu kan jag lova.

Men nu har jag inte tid med det här. Ha en bra dag.

Rean igår var otroligt hektiskt kan jag säga... Stod i kassan 2 sista timmarna och kunde inte röra en fena.. Var kö hela tiden. Så nu är jag glad att det är över.

NU Packa.

Inga kommentarer: