tisdag 23 juni 2009

Tvätt i drivor... Nej inte så farligt vart bara en ljus och en mörk. Klar om någon timme. Funderar på handdukar oxå, men jag orkar inte... Dom är nere i källaren nu och fixar nått med fjärrvärme så jag vill inte vara där och springa i onödan. Så det blir nog bara denna och sen färdigtvättat.

Idag börjar jag kl 14 och det är skönt. Sovmorgon som jag klev upp första gången kl 7 :9 Haha.
Somnade om och bokstavligen flög ur sängen när klockan ringde andra gången....

Igår vart det mys med grannar och jag var inte så rädd för Xina som jag var förut. Duktigt flicka. :D
Sen kom Angelica och Krisse hem. Äntligen, saknat min lilla prinsessa!! Till veckan ska vi nog åka till Hudik och gå på ansiktsbehandling och hälsa på mamma och pappa lite!! Hennes förslag och det lät underbart!!

Imorrn kommer mamma och första lasset ska iväg. Hua, ska man kanske ta och packa lite nu för att underlätta eller ska man vänta till imorrn. Tror jag känner mig själv tillräckligt för att veta att det inte kommer ske idag så varför fundera:p haha.

Nej nu ska jag ta och titta lite på TV och kanske göra lite frulle.

Inte så bra väder idag heller, men tillräckligt varmt för att ha kläaderna på balkongen så torkar dom snabbare.

Inga kommentarer: