måndag 15 juni 2009

Utebliven sommar

Idag ska min älskade bil in på verkstaden och nu banne mig ska den bli bra. Om bara för besiktning så jag får tillbaka mitt vrålåk ;p Haha. 29 Juni är sista dagen, annars blir det ombesiktning. Gör klar den till det tack! Vill inte åka på nybeiktning, då kommer bara mera skit strula... Jävla bil... But I miss you.

Idag jobbar jag för ovanlighetensskull bara till 17. Skönt det :) Sen efter det får vi se vad som händer ;) Jag har en aning, men det får inte ni veta. Hihi. Hoppas på det bästa bara.

Nej nu ska jag ta och sminka mig och käka frulle.

Min mage tar kål på mig, Vad är det som händer med den... Ska inte vara så här. Släpp stoltheten och gå till doktorn Sandra... Ja jaja, jag ska... Snart :s Hatar doktorer och sjukhus.. Men nu börjar det bli olidligt.. Men bokar man en tid och man inte har ont då, så känns det meningslöst för då kan dom inte göra någonting. Akuten kanske när man väl har ont?? Kanske. Får se hur smärtan artar sig i framtiden.

Men nu får ni ha en regning och grå måndag allihopa.. När kommer sommaren?

Inga kommentarer: