söndag 7 juni 2009

Söndag

Känner mig rätt pigg just nu iaf :p men imorse var jag trött. Snoozade 30 minuter och sen vart det bråttom. Och jag kom på att jobbnycklen låg i skinjackan som var uppe hos Mats. Sorry jag väckte dig. :S
Nu har man lite lunch och sen är det BARA 4 och 1 halv timma kvar... Men det känns ändå som en bra söndag ( Kommer ångra frasen snart)

Igår var det Crousing här i Sundsvall och det var la sädår. Jag var ju nykter och det var ganska kallt ute och halv gänget försvann efter att tag och jag och mtas åkte med Tobbe själva.. Och jag kände mig lite trött efter jobbet och att jag skulle upp tidigt idag. Men det vart inte så sent. Tur det. för idag känner jag mig hyffsat utvilad.
Verkar vara vissa som är sur oxå. ta och bygg upp lite självförtroende och se situatioen med andra ögon så märker du vad som händer. Verkar som man inte få prata med någon utan att dom tror man raggar upp någon... Märks att ni är yngre. Vad några år kan göra på självkänslan och synen på hur man uppfattar folk. Skönt jag inte är där nu. Då hade jag blivit galen.

Ikväll efter jobbet ska jag handla lite och sen hem och städa. Eller kolla film och sova tidigt. Får se hur det blir. Sova tidigt blir det iaf. För jag har sovit lite dåligt nu senaste tiden.

Nu måste jag jobba igen.
Mysig söndag på er alla!

Inga kommentarer: