tisdag 16 juni 2009

Tess

Ligger och kollar på TV nu och varvar med lite småsömn.. Är lite trött med inte så farligt. Vart lite sent igår och lite tidigt imorse. Men vad gör man inte.
Efter jobbet igår så kom Johan ner och hälsade på. Vi snackade lite skit och sen gick vi upp till honom och han satt glas på min rygg så vart det typ vakumsug.. Haha, såg skit kul ut. Kändes väldigt skumt, men man skulle tydligen bli lite avslappnad av det. Hade dom inte på så länge fö rjag vågade inte så jag hann inte känna någonting.

Idag jobbar jag bara till 17 igen! Skönt det. Då ska jag iväg och handla och sen hem och bara ta det lugnt. Måste det ibland. Imorrn är man ledig och jag hoppas på att nå kul händer. Kommer packa lite iaf. Saker som man inte använder. Lika bra så man slipper allt sen. Måste kolla upp lägenheten med, hur jag ska göra med den.

Tess var så himla mysig imorse att jag inte ville lämna henne själv. Hon kan verkligen mysa och vi låg en timme och gossade innan det var dax att dra sig neråt stan. :)





Nu ska jag lägga mig ner igen och kolla på TV och invänta att klockan ska ringa. Kanske slumra en stund till :)

Hoppas på sommar snart!

Inga kommentarer: