söndag 14 juni 2009

När ingen vet

Har precis käkat spagetti och köttfärssås! Mums så gott det blev. Mitt hemliga recept. Ingen kan laga till en så god köttfärssås. :p haha. Självförtroende?? Ja visst :D *stolt*

Jobbet idag bara flög iväg kändes det som. Hann knappt komma dit föränn jag skulle hem igen. Skönt att vara hemma och nu känner jag hur skönt det är att sitta och koppla av i min ensamhet. Var längesen jag var själv och bara gjorde det jag ville. Jag älskar att vara med grannarna, inte det. Men ibland måste man få rensa luften själv och tänka igenom vad som händer. Man måste säga stop och lugna ner tankarna och farten lite. Måste inse att det inte går att leva såhär längre.
Det ska bli så himla skönt att flytta och söka nya vänner och leva sitt liv igen. Börja om från början.
Missförstå mig inte, jag kommer ha kvar alla mina underbara vänner här i norr med. Men jag behöver lite svängrum. Det har hänt så himla mycket det senaste året att jag måste lära känna mig själv igen. Och vad passar inte då bra att lämna sundsvall bakom mig en stund och börja på ny kula och bli dalmas :p Haha. Himla fint landskap Dalarna! Kommer stor trivas. Båda i Leksand och på skolan! Hoppas bara Julia kommer in. Saknar dig nu! :)

Sitter och lyssnar på favvolåtar från Dirty Dancing nu. Den filmer är så otroligt bra. Kollade nog på den 3-4 ggr om dagen när man var skjuk som liten! Haha så man kan ju alla repliker iaf :P Så bra är den. Och musiken sätter spår. Jag varvar den musiken med Sara Löfgren och Jimmy Jansson :o Hihi. Lite kult måste man lussna på ibland. Var ju ett tag sedan måste jag säga.

När ingen vet, när ingen ser din ensamhet.

Det är tomt när ingen vet.

Nu ska jag ta min arma kropp in i duschen och få bort jobbet och dammet :p haha.

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: