torsdag 25 juni 2009

Oxviken

Dagen har vart så himla underbar att det inte går att beskriva bara med ord.
Åkte till Oxviken (tror jag det hette) Jag, Jonas och Johan. Och såklart lilla Xina ;) Som för övrigt är en väldigt åksjuk liten hund.. Haha..
Väl där hittade vi inte riktigt den "rätta" stranden och fick gå över stenar och massa skit.. Men när vi väl var framme var det värt det. SÅ himla underbart!
Det vart mycket bad och mycket lek! Och MYCKET SOL.
Det vart en helgdag därute och vi kom hem vid sex typ. Då vart det mat som gällde och jag och Jonas måsta mata katterna. Passade på att skaffa lite program då med och nu har jag officeprogrammen och Photoshop. Ska bara lära mig hur det fungerer :p Angelica får lära mig någon dag. Det är ju inte det lättaste.

Imorrn jobbar man igen. Det ska bli riktigt varmt imorrn med, men jag tror det är bra att man inte översolar.. Man kan lätt bränna sig. Känner på näsan nu hur det svider lite så man har fått färg iaf och det är ju bra.

Kom precis på att det var ju premiär för bad i havet idag! Två gånger till och med. Var rätt okej temeratur i vattnet iaf. Isade lite första gången man gick ner, men det vart man ju van efter man vart i ett tag.

Nej nu måste jag sova. Emma hämtar mig imorrn och vi ska käka frulle på jobbet och sen ska jag fixa på med datorn lite. Dammsuga ur och hoppas på att det bara är den som behövs för att den ska bli lite piggare. Är någon års damm i den rackarn :0

Godnatt och dröm sött

Inga kommentarer: