torsdag 18 juni 2009

Midsommar!

Hur kunde jag vara så dum... Men nu är jag tillbaka och har båda fötterna på jorden och vet exakt vad jag vill. Tack alla som lyssnat på mitt dravel och stöttat mig i mina tankar. Hur kunde jag leva som jag gjorde förut.? :o Då jag bara gick runt och allt fick gnaga sig fast och jag bara svalde allt.
Nej nu är det nya tider och jag har lärt mig att ta hjälp när jag behöver.
Nu inser man vilka ens verkliga vänner är och vilka som bedrar en och att man alltid ska lita på sin magkänsla och vara lite ego när det gäller vad man vill och inte vill göra. Jag ska inte behöva atå upp för någon annans vilja och vad folk vill att jag beter mig. Nu sliter jag mig lös och blir min egen.

JAG SKA FLYTTA TILL LEKSAND. Och det är det bästa som någonsin kommer att hända. Jag behöver verkligen det här. Det kommer få mig att vilja starta om och bli mig själv.
Och innan det är det bästa som händer att du kommer hem och hälsar på mig! Saknar dig! Det som hänt under några veckor nu är bara ett sätt att meddela att jag saknar. Och nu vet jag det och kommer inte göra om samma misstag igen.

Nej nu måste jag ta och göra mig klar för jobb. Måste till stan innan och hämta hos sömmerskan.

Imorrn drar jag till Hogland och firar midsommar med familjen i lugn och ro.
Och nu tänker jag inte lägga manken till utan det får du göra.. Jag har ledsnat. Jag vet att du nu vet att jag ska ner och vill du ses så visst det skulle vara underbart kul! Längesen nu. Men jag tänker inte höra av mig. Får alltid göra det. Och hur ska man kunna tro på en människa som ändrar sig hela tiden och snackar skit ena stunden och sen är bästa kompisar.... Väx upp..

Ha en bra midsommar! Min kommer bli underbar.

Bara 2 veckor kvar!

Inga kommentarer: