lördag 27 juni 2009

31 grader

Det är riktigt härligt varmt ute idag med. Och enligt mamma och vädret skulle det bli lika varmt 1 vecka till. Och det betyder att jag är ledig mån, tis, ons och då kommer det vara kanon väder då med. :D Kommer ju bli underbart!!

Han var en legend innan han ens hade dött. Nu har han gått bort och han var The king of pop!
Michel Jackson
Rip

Nu ska jag ta och lägga in en massa sommar musik på Ipoden så man får lite känsla i solen. Nog för att solen gör sitt, men man kan spä på lite.

Efter jobbet idag vet jag inte hur jag ska göra. Mamma frågade om jag ville komma hem och käka och här i huset ska dom väl åka till Essvik och grilla tror jag. Får se hur jag gör. Hoppas på att det jag väljer blir kul iaf. Stannar jag i sundsvall blir det nyktert. Åker jag hem får jag öl och vin. Svårt val!

Men föst jobbet i 5 timmar. Det är överkommligt. Slutar 4 och då är ju hela dagen kvar :)

Ha det bra i solen alla som är lediga!

Inga kommentarer: