fredag 17 juli 2009

Sista dagen inför helgen! Me like.
Detta är andra helgen på denna sommar som jag är ledig typ. Känns ju bra... NOT.. Men vad gör man inte. Ska njuta fullt ut av ledigheten och av att vara med Peter. Som kommer upp idag! :)

Igår vart det handling och sen hem till helene och lämna av varorna och där fick man fika! tack så mycket! :)
Sen en sväng till birsta igen med Alex. Sen hem och kasta sig på sängen och somna in för natten. Sommaren gör mig trött. Men imorse när jag vaknade var jag relativt pigg. Men nu känne rjag tröttheten. Men det är bara se positivt. Jobbar bara till 16. Det är skönt! Då ska jag en snabbis på syrre och sen hem en sväng, byta om och sen till Helene igen för att fixa och dona med maten för ikväll! Vad mysigt vi kommer få det! :D

Imorrn är det Sommarfest på Huli och jag tror jag har hittat den perfekta outfiten. Får se resultaten ikväll. Måste kolla om allt passar och det blir som jag vill. Annars blir det en tidig morgon imorrn och åka iväg och shoppa tills det bli bra! :P Hihi.

Men nu ska jag ut och öppna kära MQ!!

trevlig helg!

Inga kommentarer: