torsdag 9 juli 2009

Sitter på jobbet nu... Är lite plågsamt då jag har urinvägsinfektion och måste springa på toa 75 gånger i minute.. :( Men jag ska till vårdcentralen ikväll efetr jobbet och få bukt med problemet. Skönt det. Alltid annars har jag kunnat tagit tranbär och sen har det vart bättre dagen efter, men nu har det hållt i sig i 2 dagar. Så det är nog dax nu. Ska iaf dit efter 20 och hoppas jag får pencilin så det går över.

Igår var det en ganska jobbig dag. Har inte känns så här på länge. Men det är det bästa som måste hända och jag kan inte gå runt och låssas att det ska bli bra. det är ju väldigt långt kvar och jag kommer gå vidare förr eller senare. och som det verkar har jag redan gjort det.

Nu måste jag ta och jobba igen. Få ut lite varor och hjälpa lite kunder. Tur man är duktig å att låssas vara glad inför folk man inte känner.


Snart lördag, längtar!

Inga kommentarer: