tisdag 7 juli 2009

Jävla skit regn... Jag som var så taggad på att gå till Valvoköpcentrum idag och så spö regnar det ute.. Kan inte bli sämre... Hoppas det slutar av snart. Kommer ju inte kunna gå än på ett tag ändå, för dom har ju inte öppnat. Kanske går vid elva för att vara säker på att det slutat regna. Kollade på yr.no och enligt det ska det inte regna vid tio. men vem litar på vädret??:S

Igår var vi till Gävle och kollade runt lite och sen handlade mat och lagade tacos. Mycket gott var det. Sen köpte jag Ben&Jerrys. Som Peter inte tycker om :O jag fattade ingenting. Vem tycker inte om B&J?? Är ju det bästa som finns. Dock ont i magen idag. Men det får man ta när man ska äta någonting så gott!

Idag vet jag inte vad vi ska göra på dagen. Något kul blir det nog. Men ikväll blir det Bio iaf, ska kolla på Ice Age 3
Ska bli kul. Gillar dom filmerna. haha. Sid är så ful :P

Nej nu ska jag ta och göra lite varma mackor och mysa lite innan jag ska upp och göra mig klar. kanske vågar på mig att ta bussen.. Eller så får jag hoppas Peter är snäll!! :p

Hoppas

Inga kommentarer: