tisdag 14 juli 2009

Ligge på soffan nu och tycker en aning synd om mig själv... Är sjuk. Mår som en överkörd hamster. men jag har sovit typ hela dagen och nu känne rjag att det inte går att sova längre. Man blir ju så seg och trött (:0) av att sova.

I lördags så kom Patrik och Peter upp och hälsade på. Roligt värre. det blev Bite Line och lite öl och drinkar. Sen Oscar en sväng. Dock en tidig kväll då jag jobbade på söndagen.
Efter jobbet på söndag satte vi oss i bilen och for mot Valbo! Väl framme vart det bara mys och käka chips och kolla på Film. Kollade på Bedtime Story. Dock somnade i slutet och missade hela poängen med filmen. Men är det typiskt mig så är det. Gillade Krypet väldigt mycket. Haha. Vilka ögon :P

Igår hade Peter tagit ledigt och det vart en lite sovmorgon. Sen drog vi på köpis och jag hittade en lyvtröja. Mycket mysig! Och vi köpte även två spel. Resident Evil 4 och Madagaskar 2. Gissa vilket spel jag valde :p hihi. Så kvällen igår vart inte alls som planerad och tur var väl det då jag vart sjuk inatt. hade ju tänka ut och paddla kanot och ha lite picknick. Men det var spel från 17 till 22 typ :p haha. Man fastnar så lätt.
Ska ta och sätta igång det igen nu och se om det inte hackar mera nu. men vi ska tillbaka med spelet iaf för det är en liten repa i det. Så ska det inte vara.

Men nu ska jag ta och käka sista pizza biten och sen spela innan Peter kommer hem och det blir film på menyn. Jag bestämt :D. Köpa chips och godis och krya på Sandra.
För imorrn är jag rädd att jag måste jobba hur det än känns... Jobbigt i semestertider.

Krya på Mig

Inga kommentarer: