lördag 11 juli 2009

hej hopp.
Nu har jag vart på apoteket och hämtat ut lite meducin :P Skönt att äntligen få börja ta dom så det kan gå över någongång. Har aldrig haft så här mycket sen jag var liten så det är jobbigt. Men snart över!

igår när jag kom hem från jobbet var jag lite pratsjuk och gick upp till Johan och han och Xina skulle precis gå ut och gå så jag hängde med. Trevlig att snacka lite skit! Senvart det fika hos mig och massa skratt. kommer sakna Johan så otroligt mycket när jag åker. Han finns alltid där när man behöver honom. Vi åt mackor och smultron juice. Och sen gick vi över till Cola och Dammsugare :D Gott gott en fredagkväll.

ikväll kommer Peter och Patrik upp och hälsa på lilla mig! tycker jag är bra! Sen imorrn ska jag med dom ner efter jag slutat jobbet! Ska bli mysigt! Ska på Bite Line ikväll och dricka lite öl och cider och bara mysa. kanske Blir ett stop på krogen innan det blir hemgång.
Tänka på att det är jobb imorrn igen!

Nej nu ska jag ta och läsa lite på förpackningen till min medicin och kolla hur dom ska tas.

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: