torsdag 9 juli 2009

Ligger i sängen nu och känner lugnet efter en heldag på jobbet. Den har vart hyffsat seg men ändå någonting att göra jämt. Mycket folk på dagen och sen efter 17 så vart det lugnt. Men nu är jag ju hemma och det är skönt. Myst ner mig och ska snart läsa min bok och somna in!

Blir en heldag till imorrn och sen är det jobb hela helgen med. Men inte så långa dagar! Lördag till 16 och söndag till 15 och sen drar man ner till Valbo igen. Fast Valbo kommer till mig först! Sen far vi båda ner! :) Längtar!

Känns konstigt att du är hemma och jag träffar inte dig på samma sätt som vi gjorde innan du for. Men jag tror det är det bästa. Fast det gör ont så kommer du vara borta lite mycket igen och jag kommer tvivla om och om igen och mitt liv måste få fokus och något stadigt att stå på just nu. Annars kommer skolan och flytten inte gå så bra.

Mina böcker kom igår med!! SÅ jag har packat upp dom och luktat lite på dom. Ska öppna dom snart och läsa lite hade jag tänkt. Innan man börjar. Och jag har fått min första uppgift! Trevligt! Kommer bli ksit kul! Sen ska man fixa en verktygslåda. Kommer ha mycket för mig innan jag börjar. Men det kommer bli kul!

Skulle till läkaren idag med, men jag sket i det.. Gjorde inte så ont när jag slutade och jag hatar verkligen sjukhus... :S ger mig kalla kårar.. Så jag tar det när det verkligen gör riktigt äckligt ont...

Nej nu ska jag ta och lägga ner mitty huvud och läsa fjärde boken i Twiglight serien!

Godnatt!

Inga kommentarer: