söndag 26 juli 2009

Nu ligger jag på sängen och har gett upp mitt packande en stund. Kanske för idag, det vet man aldrig. Har vart duktig och packat tre kartonger. En med skor :o oj vad många man har :P Sen en med DVDn och lite prydnadsdaker, högtalare och sånt och en med kontorsgrejor. Man samlar på sig otroligt mycket på några år. Suck för flyttning... Tycker om att flytta in. Men inte ut. Det är tråkigt. Men nu är det ju nästan klart. Skönt det iaf.

Igår var jag ut till Berga igen. Syrran och hennes kille var där. Vi fick hallon och björnbärs paj! Mums Mums. Sen plump igen. Haha. Jag åkte hem relativt tidigt ändå. Var hemma 10. Då gick man upp till grannars och hälsade på och sen hopphopp isäng! Skönt att få sova!
Idag har man jobbat och det har gått rätt så fort måste jag säga. Slutade 4. Det var riktigt skönt. Sen hem och packa. Och nu ligger man som ett slakt och kom precis på att tvätten börjar bli klar. Andra maskinen för idag. Måsta verkligen tvätta idag... :S Hade typ INGENTING rent. DÅ är det dax at ta tag i skiten.

Nej nu orkar jag inte med att stirra in i datorn längre.. Ögonen är lite väl trötta.

Natti och sov gott!
Ska kolla om det finns någonting bra att glo på på burken ikväll... Antagligen inte. Men ändå. :p

Inga kommentarer: