måndag 6 juli 2009

Har sovit i omgångar idag känns det som. Vaknade när Peter skulle på jobbet och då var man rätt trött. Och sen vakna man kvart över åtta och sen halv tio och sen hlav elva och då var det bara att kliva upp, då kunde jag inte ligga längre. Fick lite ångest av att sova så länge. Men vad gör när man är lige och trött.
Sitter nu och funderar på att gå till Valbocentrum och kolla lite vad som gömmer sig där. :) Har ju aldrig vart där så det skulle vara roligt att se. Sen ska vi ut på lite sigsing sen när han slutat. Kul det. Var ju i Gävle när det var city festen förra året. Men hur mycket av det såg man dådå..?? Inte mycket :P

Igår på tåget trodde jag att jag skulle bli galen... Det var HUR mycket folk som helst och dom hade bara 1 vagn :o Hm, vad är grejen med det. Fanns tre vagnar till med dom användes inte. Fattar ingenting. Synd att byta tåg eller nått. Så man fick sitta ich trängas som en liten sardin... Och baklänges fick jag sitta :( Åksjuka here I come... Typiskt.
Men det gick bra ändå.
Väl framme så kollade vi lite på Madagaskar 2 och sen sängen. Båda var rätt trötta.

Men nu ska jag ta och gör amig klar och käka lite frulle framför tvn kanske. Busiga jag :P hihi.

Inga kommentarer: