tisdag 21 juli 2009

Sitter kvar i Valbo än. Skulle egentligen ha jobbat måndag och tisdag. Men jag åkte på nå skit, vet inte om jag vart matförgiftad eller om det var någonting på G. Men nu känns det lite bättre iaf. Har ont i magen än, men det är mycket bättre. Inte kräkts på några timmar iaf.
Tur man har snälla arbetskamrater som ställer upp!
Fredag! Jobbade till 16 sen hem och göra sig klar för mys och grillning hos Helene på Alnö. Alla var med utom Emma F. Är lite besviken på henne faktiskt. Hon har inte hört av sig alls fast hon sa att hon skulle på Fredagen. Lite dåligt. Men vi hade det otroligt mysigt iaf. God mat gott sällskap och mycket skratt. Kul att Emma B och lilla Petter kom förbi med! Han är så himla söt. Kommer blider i veckan. Har inte med mig kameran hit. Inte min egen dator heller.
Lördag! Sommarfest på Hulistugan! Jonas, Johan, Niklas och Sara som hade fixat. DOm hade gjort det väldigt bra. Hyrt sumodräkter, femkamp och pilkastning. Bara några av alla aktiviteter dom ordnat! Kommer bilder på det med. Allt hemma. Man var riktigt söt i sumodräkterna iaf. Haha. När man fick på sig dom så vägde dom ton... Hua. Och när man skulle knuffa ut motståndaren så kunde jag inte sluta skratta. Haha. man skrattade så man nästan kissade på sig. HAHA. Och hamnade man på rygg var det nästan omöjligt att ta sig upp.
Vi grillade och dansade och minglade. Träffade mycket trevligt folk. En del hade man träffat innan och vissa var nya vänskaper. Rikitgt trevligt. Ser fram emot nästa års fest!
Söndag! Åkte till Älgered och hälsade på Peters familj. Hans mamma fyllde år. Sen vidare mot Valbo och mysa med film och godis.
Sen natten vart ingen bra natt. Mådde inte bra och jag fick ligga hela dagen :(
Idag känns det som dagt bättre. Men man är seg och trött. Tär på krafterna. Tänkte försöka ta mig ut på en promenad för att få lite frisk luft iaf och se om jag bli piggare av det!
Så jag ska bara städa undan lite frukost bestyr och sen ge mig ut i Valbo och utforska.
Hoppas alla hade en lika trevlig helg som jag hade!

Inga kommentarer: