söndag 5 juli 2009

Snart är det jobb som gäller. :( lite tråkigt men jag hoppas dagen går fort. Men det är garanterat lite folk.. Ska inte ta någon klocka på mig idag annars kommer jag kolla på den hela tiden. Som jag gjorde igår. Tåget går 20.22 från sundsvall och jag kommer att vara framme vid 23. Kommer bli sent, men det är det värt. Skönt att komma bort. Längtar.

Har iaf lite planer på hur jag ska fixa rean idag. Måste göra lite ordning. Just nu ser det bara skit ut. Så idag ska jag ta tag i det och det får mig ju att göra någonting roligt så då borde tiden gå.

Igår var jag som sagt hos Niklas och Sara och grillade. Saras kusin Fredrik och hans tjej Elin var där oxå och Jonas. Det var mycket gott och man vart riktigt mätt! Sen hände det hemska grejer och Felicia vart dålig och jag måste skjutsa till vårdcentralen för en koll och det visade sig att lilla gumman hade öroninflamation :(
Och pencellin på barn är inte lätt att få i. Jag fick sitta med en spruta och trycka in i hennes mun för att hon skulle svälja. Men det är för hennes bästa. Men det skar i hjärtat när hon skrek så mycket. Hoppas hon mår bättre idag!

Nej nu ska jag göra mig klar för jobb och hoppas på en bra dag.

Hade Bäst!

Inga kommentarer: