tisdag 3 maj 2011

Idag har det vart en ganska händelserik men ändå lugn dag :P Går det?? :o Jodå om man heter Sandra. hihi..
Började med sovmorgon som alltid när man är ledig ;P Sen en tur till Barista och fika med Jonas och Christer. Gillar att sitta på fik och mysa. Men är det någon mer som tycker barista tappar fokus på kunden.. Känns inte lika välkommet att komma dit längre.. Bara stressig personal som tror man gör sönder deras saker när dom själv slarvar.. Fick en trasig kaffepress idag och när vi skulle byta så var hon i kassan otrevlig och tyckte typ det var vårat fel att vi fått en trasig... :/ Inte trevligt.. Hoppas det blir bättre snart. Det är ju rätt mysigt där ändå.

Sen så var det dax att slutföra projektet i skolan. Styla klart lägenheten och knäppa kort. Mycket nöjd. :) Trevligt när det bra det man gör. Så nu på eftermiddagen har jag suttit och skrivit rapport så ögonen blödde... Hatar att skriva, speciellet när jag inte ritkigt kommer ihåg datum så man måste tänka och kolla almanackan tusen gånger. Tog en liten paus och åkte till Jonas som bjöd på middag! Där var även Johan H och Niklas. har inte träffat Johan på ett halvår tror jag, eller var det förra sommaren? Kul att ses iaf!!! :)
Sen efter maten så lite dragons. Bra gjort med vinst 94-93. en riktig rysare. :)
och till slut hem och skriva klart rapporten, som för övrigt precis blev klar :D SKÖNT. Så nu kan jag lägga det bakom mig och njuta av att vara klar! :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sussa!!
Natti natti!!!


Saknar jag mitt ljusa hår tro...

Inga kommentarer: