måndag 16 maj 2011

KUNG HELG
Tyvärr så är den över. Men det har vart sjukt kul att åka och hälsa på Sofia och festa i Umeå!!
Vi åkte upp på fredag efter klockan 16. Jag hade tur som slapp köra någonting på vägen upp. Tur Jonas har nybil :P Haha.
När vi kom fram så vart det till å sprätt första ölen då :) Sen fanns det ingen stop på oss ;)


Helgen i lite bilder.

Som sagt på fredag skulle vi ta det lugnt, men det vart ju värsta dagen.. :P Haha. Utgång på O´learys. Kom hem och då blev det efterfest till morgonkvisten!!
Lördag var man inte alls nå kaxig. Men vi tog oss ner på stan och käkade lunch (Kl 14) Sen hem och powernapa innan det var dags att sprätta ytterligare en ny öl för en ny fest :)
Även lördagen blev grym. Utgång på Allstar (som i Umeå är mer en klubb än här i Sundsvall).
På söndagen så var vi alla konstigt nog jätte pigga så det blev frukost och sen ner på stan och leka på Megazone. Var på Fortet som är ungefär detsamma som Boda Borg, jätte kul var det! Sen var det dags för mig och Jonas att bege oss hem mot Sundsvall igen :)

Borta bra med hemma bäst!!

Nu ska jag ta och städa vidare i mitt stökiga hem. Mamma kommer upp imorrn och hälsar på och hjälper mig tvätta fönstren. Jaja jag är bortskämd.. Men jag hatar verkligen det...







Inga kommentarer: