söndag 1 maj 2011

Med solen och värmen så kommer det en period då det inte blir så mycket bloggande. För er som känner mig vet att det inte blir många minuter som jag sitter inne när det är varmt och skönt ute.

Dom här dagarna har vart underbara med oxå jobbiga. Var i Hudik och hälsade på Tisdag och Onsdag!! Jag och Johan och Kuxa gjorde mycket bus. Hälsade på Johan föräldrar, hans Mormor som vi hälsade på i Lima för två somrar sen var oxå där. Hon kände igen mig, vilket var mycket roligt!! :) Sen åka ut till stugan i Stocka och mysa.




Det blev grillning och mys med mina föräldrar på onsdagen innan vi begav oss till Sundsvall igen!
På torsdagen skulle jag ha jobbat, men jag fick så sjukt ont i magen på natten och fick inte behålla mycket av det som fanns i magen... :( Undra vad det är med min jobbiga mage nu då... Har fortfarande ont ibland. Kommer som kramper. Men Det går nog över som doktorn sa...
I fredags så var jag hemma hos Jonas en sväng och hälsade på.


Nu hinner jag inte skriva mer. Skjutsen kommer snart som ska styra sin kos mot Birsta och shoppa lite :P


Inga kommentarer: