onsdag 18 maj 2011




Ikväll så öppnar O´learys sin uteservering och där kan ni hitta mig ikväll efter att jag slutat jobbet! :) Älskar verkligen att sitta och mysa på en uteservering med ett glass rött i handen. Lite vardagslyx som man unnar sig när man kan! Vilket inte är alltför ofta.


Idag har det var en rikigt bra dag på jobbet!! :) Gjort herr skylten klart, ska göra modepodiet utanför H&M sen efter min rast och efter det är dagen slut. Gick så fort!! Sen är jag ledig två dagar! Nice.


Var med mamma på lindex igår och hittade jättefina långklänningar att ha till sommaren. Läntar till löning om en vecka!

Av någon konstig anledning så går det inte att lägga ut dom är på jobbet så jag får göra det när jag kommer hem istället!


Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sen speeda ut och göra klart mitt jobb :)

Inga kommentarer: