söndag 8 maj 2011

Söndag idag och jag mår faktiskt lite bättre. Men det kan ju bero på att man nyss vaknat och inte rört sig riktigt än. känns ju som en bubbla runt magen. Men den är inte lika påträngande idag! hoppas det är dags för vändningen nu!

Igår var det Birsta City festen. I sista stund så bestämde jag mig för att hänga med och äta och mysa med dom bästa :) Fört en sväng hemma hos Sandra, champagne och mys. Sen bort till Våningen. Men det är inte så himla många som man känner igen längre. Fast iofs så satt jag mest vid bordet och umgicks då jag inte orkade gå så mycket. var trevligt, med det var mycket bättre förra året, om jag ska vara ärlig. Och det säger jag inte bara för att jag inte kunde festa till det till 100%.
Har dock inga bilder från festen då jag inte tog med mig min kamera.

Idag ska jag ta mig in till stan och hämta min bil och kanske blir lite mys i solen med. Skulle behöva hjälp att sätta upp en hylla på väggen med, så jag ska se om Johan kan vara lite snäll och hjälpa mig! :)

Men nu ska jag ta och städa upp lite och sen vila mig på soffan, eller gå ut i solen. Får se hur det blir.


Inga kommentarer: