måndag 23 maj 2011

Ligger och ska snart sova nu! Är sådär trött fast rastlös just nu... Är en mycket jobbig känsla det kan ja lova.. Jag vill göra något, men är ändå för trött för det... Ahhhh GALEN... Men lägger jag mig ner och slappnar av så somnar jag nog ganska fort ändå.

Haha nu har jag nyst minst 10 gånger.. Haha.. Tror dammet på jobbet idag satte sig i min näsa. Var stora städar och rikta lampor dagen idag!

Var även meningen att jag och Johan skulle gå ut och gå.. Men ingen orkade. Och jag ska faktiskt ut och gå imorrn med Helene om vädret tillåter, Sen blir det mys lunch med Karin på stan! Längesen man träffade henne nu!
Är ledig två dagar nu och det ska bli så skönt. Hoppas på finväder!! :)


Nu ska jag läsa lite som somnar jag nog ganska fort!

Natti natti!!!

Inga kommentarer: