onsdag 11 maj 2011

Jäklar i min låda vad det åskade imorse... Vaknade av att jag trodde en timmerbil hade vält på huset.. Jaja, det kan faktiskt vara rimligt då huset står nära Bergsgatan.. Men efter ett tag kom en till timmerbil och då kom jag faktiskt fram till att det var åska :P Och sen regnade det så in i norden.. Myys, jag tycker om regn, när det smattrar mot fönstret så mysigt. Men när jag ska vara ute så föredrar jag sol och värme. Nu ser det ut att spricka upp iaf. Skönt det.

Jag ska iväg och jobba klockan 13 idag! Egentligen är jag ledig, men jag bytte med Henke så jag får vara ledig fredag. Så efter idag göra jag långhelg!! Wonderful :)
Åker möjligtvis upp till Sofia i Umeå och spenderar en myshelg med henne :) Riktigt nice!!

Men nu ska jag ta och göra lite frulle. Min mage kurrar! Ovanligt.. NOOT.. Haha


Jag vill ha sommar!!



Inga kommentarer: