måndag 23 maj 2011

Idag var det ju inte alls lika smickrande väder som det var igår. Fast det gör inte mig så mycket som ska jobba hela dagen. Men efter det så kan det gärna få bli lite sol och varmt för då är jag ledig två dagar. :)

Igår när jag kom hem från jobbet så lagade jag mat och sen efter det tänkta jag ut och gå/springa runt Sidsjön, men först bara vila lite på soffan.. Vilket resulterade i att jag somnade 1 timme. Behövdes tydligen. Men när jag vaknat så tog jag mig i kragen och åkte upp till Sjön och gick/sprang nått varv :) Skönt. Får se om det blir nått ikväll oxå, beror på regnet.
Längtar tills man fått upp flåset lite och känner skillnad. :)

Nu ska jag göra mig klar för en dag på MQ. Hoppas det händer nått spännande idag! :)


Om en vecka är jag hos Frida igen och Borlänge!! Längtar!! Saknar <3

Inga kommentarer: