onsdag 25 maj 2011

När jag väl får sova, nä då kan jag inte... Igår vart det ju en promenad med Helene så därför vart det tidigt. Men idag... Idag har jag ju inte planer på förmiddagen, så orättvist. fast det är mys att vakna och vet att man får mysa kvar i sängen oxå. Nog för att jag blir rätt rastlös när jag ligger vaken för länge. Men ändå :P

Igår var jag och gick två varv runt Sidsjön som sagt, sen myslunch med Karin B på Waynes. Så underbart söt människa!! Glad jag fått lära känna dig :D Sen så gick jag en runda på stan och hittade såklart dom skorna jag ville ha i min storlek! Och dom var nersatt i pris. Min lycko dag! :)

Från Scorett 499:-

Sen hämtade Jonas upp mig och vi for till Birsta där jag skulle köpa en MP3 spelare åt mamma och pappa som dom kan ha på stranden och lyssna på Ljudböcker. Vart en på Clas Ohlson som verkade vettig! :)
Sen hem och handla till spontan grillning! Åh gud så gott det är med grillat. Skulle kunna äta det varje dag.


Så gott, och det går såklart inte att äta grillat utan majs ;)

Nu ska jag upp och göra mysfrukost..

1 kommentar:

Karin sa...

Sötnos då! Glad att jag fått lära känna dig också! Vi får ta och ses snart igen!! Hoppas det går bra i skolan :)

Kramar!!