lördag 7 maj 2011

Nu var det ett tag sedan igen... En del som hänt sen sist.. Är sjukskriven nu, suck... Åkte in på akuten på onsdag natt för att jag hade så sjukt ont i magen.. :( Men det är ingen som vet vad det är för fel på min stackares mage. Prover visar ingen inflammation så det kunde inte vara blindtarmen. Och om det skulle visa sig vara den i slutänden så är det i ett väldigt tidigt skede just nu.. Men jag hoppas inte. Hoppas bara den är arg på mig och protesterar lite. Så idag har jag vart hemma och vilat hela dan, ansträngde mig lite med att sätta upp två tavellister i hallen. Men det är det enda.


Den ena tavellisten!! :)

Senare så ska jag bort till Sandra och mysa lite innan Birsta City festen. Jag tänkte jag skulle hänga med en sväng så jag fick träffa lite folk. Tänkte äta och sen se hur jag känner. Blir inge festande för mig iaf. Synd jag hade sett fram emot ett glas vin. Men det får bli nästa helg. :)

Nu ska jag ta mig lite lunch så jag inte blir jätte hungrig till ikväll!!
Trevlig lördag!



Inga kommentarer: