tisdag 17 maj 2011

Nu har min otroligt snälla mamma precis åkt hem och lämnat mig i en nystädad lägenhet!! Hon kom upp och putsade mina fönster idag och medan hon gjorde det så dammtorkade jag överallt. Och det luktar så gott här nu!
Sen efter megastädningen så åkte vi till Ikea och shoppade lite.. Jag fick ett nytt vardagsrumsbord och en ny matta. Hade tur med bordet för det fanns bara 1 kvar. Hade blivit less om det var slut kan jag lova..


Vart mycket bra :) Ska bara hitta nått fint att ha på bordet med. tycker inte det passar riktigt det som står där nu. Men det blir en senare fråga.

Sen åt vi lunch på Ikea oxå. Köttbullar såklart :P
Sen lite mer shopping i Birsta City, sen hem och sätta ihop mitt bord.

Nu har jag lite överflödig tid som jag inte vet vad jag ska göra innan jag ska ut och springa runt Sidsjön. Hurtigt :P Så innan dess lite TV och mys!!
Har ju fått nya ELLE igår med, så jag måste ju läsa lite :)


Inga kommentarer: