lördag 30 maj 2009

25 grader

Ni kan inte ana hur varmt det är ute. Jo iofs om ni går ut :p Men jag och Mats har suttit ute och käkat frulle nu och stekt lite. Det bränner och man svettas som få.. Och jag ska in i huset och jobba hela dagen :S Man blir förbannad asså (haha) Men jag jobbat bara till 17 så det är inte så farligt. Och man får tänka pengar. Finns dom som har det värre.

Igår gick jobbet relativt fort. Sen åkte man på systemet och mötte upp Angelica, Mats och Johan och handlade lite och sen for vi och solade på Ego och sen hem och laga mat och mysa lite. Dansmatta och blåsa ballonger till ikväll. ( Men säg inget till Krisse)
Ligger fullt med Ballonger i min lägenhet nu som ska upp och pyntas på övervåningen sen. Hihi. Vad busiga vi är! :D Kommer bli en kung dag som vi alla väntat på!

Men nu måste jag göra mig klar för en dag på jobbet och fixa lite med matlåda och så.
Trevlig helg på er allahoppa ;P hihi.


I torsdags när jag och Jonas tog en sväng efter att vi intallerat hans slutsteg i bilen!

Inga kommentarer: