lördag 16 maj 2009

Sitter och kollar på Miami Inc nu och har tryckt i mig lite nudlar. Måste ju äta nått eller hur... Även om det tog emot.
Är så sjukt trött idag och jag håller på att dra på mig nån jävla sjuka... Mår inte alls bra, det värker och bankar överallt och när jag drack vatten nyss kändes det som det var på väg upp igen :S Men nu känns det lite bättre.

Igår var jag i Leksand och det var härligt väder och mycket trevligt folk. Nu är det bara att vänta och se.
Vi åkte 6 på morgonen och kom hem 6 på kvällen och sen skulle jag vidare mot sundsvall. Så jag var rätt trött när jag kom hem. Men jag umgicks med grannarna och gänget innan sängen var ett faktum. Hoppas du inte vart sur för att jag inte väntade 30 minuter och skjutsade hem dig, men jag var helt död.... Somnade på sekunden och sov hela natten till klockan väckte mig och jag fick världens ångest. Vill SOVA.
Men ikke sa Nikke.

Ikväll vill jag bara gå och lägga mig och dra nå gammalt över mig och känna att jag får sova hur länge som helst. Varför är det alltid helgerna som blir drabbade av trötthet?

Nu ska jag sova innan jobbet. Godnatt!

Inga kommentarer: