söndag 3 maj 2009

Söndag

Idag har det vart en ganska jobbig dag. Jag har haft så ont och har haft urinvägsinfektion på det... SÅ man har sprungit på toa miljoner gånger och det gör Såååå ont. :/
Men nu är jag hemma och värmer upp mig och dricker Tranbärsjuice. Eller den är slut nu men jag har druckigt iaf och hoppas det hjälper.

Sitter och sneglar på Leila, som jag sagt många gånger innan så är hon så söt och kramgo! Hon har gjort Saft och sylt idag. Gott ser det ut. Om man någonsin skulle orka emd att göra det. Kanske inte kommer hända än på några år :P

Gruvar mig för att börja med garderoben oxå. Allt och då menar jag ALLT ligger på golvet och skräpar. Måste ta tag i det nu så man vet vad man har för kläder att ha på sig. Kommer mixa ihop någon bra playlist på Spotify så jag har något att sjunga, dansa till. Hehe. Då blir det genast mycket roligare.

Fick ett samtal igår! Förvånad som få, men vart hur glad som helst av att höra din röst! :)

Nej nu ska jag softa några minuter till innan det blir städning på hög nivå :S Trök.. Men måste göras.

Ha en mysig söndag allahopa:p

Inga kommentarer: