onsdag 13 maj 2009

3dagar!

Nu sitter man i sin egen säng och ska till och läsa lite och sen sova. Skönt att få sova ut imorrn.
Huuuurrr Länge jag vill! Längesen nu.
Fredag var det tvätt och städning, lördag Boda söndag en människa som envist skulle ha upp en tidigt för denne hade tråkigt :p haha. Men söt är du ändå. :)
Måndag och tisdag jobb och träning. Imorrn ska det bli sova av! Ska städa och så innan jag far mot hudik, men det går fort när man sätter igång.

Imorse tränade jag, eller jag gick på bandet och på Helene maskinen( vet inte vad den heter, men helene går på den jämt:p) Hade inte ritkigt motivation idag och jag hade tankarna någon annan stans. Undra vart... Hm.. Ärligt så flyger dom runt i huvet på mig okontrollerat och jag bli alldeles virrig. Men det löser sig alltid.

Snart Fredag och jag är nervös. men det kommer gå bra, var bara mig själv så kan inget gå fel:)

Nu, natti natti!!

Jag är stolt över mig själv!!
Lär dig älska livet!




GODNATT

Inga kommentarer: