lördag 23 maj 2009

Ledig lördag

Nu är det sista lediga lördagen på 3 veckor. Kommer vara långt till nästa lediga helg. Men det är pengar sim rullar in så jag har svårt att klaga. Dock vart jag lite less att jag var insatt på gatufestenhelgen då det egentligen är min lediga helg. Men va fan, bara bita ihop. Vi får ses så mycket vi bara kan nu när du är hemma och hälsar på. Miss you!

Igår jobbade jag till 20, gick bra fram till 18 sen vart det segt. Men till slut fick man fara hem och mysa och korka upp champangen :p Japp lyxade på igår med champange. Gött som kräm! Sen vart det några drinkar och mys men Angelica. Man blir så glad när man kommer hem och hon kommer springandes emot mig och man får världens kram. Man känner dig välkommen hem :D
Dom kom in på jobbet igår med och hälsade på, det var som en tornado hade vart framme. Haha. Men kul var det!
Festen igår spårade ur tyvärr efter ett tag. Nu känns det bara dumt att man fösvarade och ställde upp eftersom det inte(enligt dig) var så himla farligt och han visste ju inte att det var känsliga saker... Ja, det var ju bra. Men reagera då inte så starkt som du gjorde om det inte var hans fel.... "Jag bli fan förbannad"
Allt för att få dramatik... Jag är less på sånt skit..

Idag skiner solen lite granna. Har inte hunnit upp och kollat om det är molnfritt men det ser ut att vara ganska skönt genom gardninen:p Hihi.

Nej nu känner jag att magen vill ha fil och flingor. Sen ska jag röja undan innan dagen börjar på riktigt.

Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer: