torsdag 7 maj 2009

Wiskey Lullaby

Skulle kunna lyssna på låten nedan miljoner med gånger och bli lika tagen varje gång. Den är så fin och innebörden är så sorglig. Ibland kan det kännas hopplöst, men man måste stå på sig och veta vad man har och vad som väntar! Jag längtar efter dig!

Snart är det jobb som gäller. Jobbar bara 14-20.15 idag så det är ingen farlig dag. Hinner bara dit sen ska man hem igen:p Sen är man ledig hela helgen. Fre-Sön :D Härligt. Boda borg och massa sköjsiga saker ska jag få göra.

Igår blev det ingen biljard för det var ingen som orkade :/ Men det blev massa barnprogramintron och massa sång :D Lika kul det!!

Imorse var man så duktig så man tog med sig kroppen och tog ett träningpass på ego. Varvade gång och löpning i 30 minuter. Sen kom Helené då vart det 20 minuter på den maskinen jag inte vet vad den heter, men man gör med armarna oxå. :p Sen mage, rygg och lite insida och utsida lår.
Känner mig mycket nöjd nu och kroppen känns utkörd och pigg!! Hur det går ihop vet jag inte, men det är känslan jag har nu iaf.

Nej nu ska jag ta och fixa det sista innan jag ska dra iväg med racer Forrden, Haha.
Min bil var föresten klar nu och mamma var på väg och hämta den!! :D Glad. Bara pappas jobb kvar nu!! Hoppas på klarhet till nästa helg.

Har glömt att nämna en sak för er, men jag tror jag väntar med det för jag vet inte hur det går än. Men jag läre ju ska skrika och gorma om allt går som planerat!

Tjolhoppsantjoffsan!


Inga kommentarer: