måndag 4 maj 2009

Ont, ont och åter ont...

Skulle ha vart en duktig tjej imorse och åkt på Ego med Helene och träna. Men så var blev det tyvärr inte. :( Hade så jävla ont i magen så det var bara ligga snällt och inte tänka för mycket. Som om det går när man har så jävla ont. Kunde inte räta ut min stackars kropp helt. Men nu började det släppa lite. Knaprar tablett efter tablett så jag bli vimsig. Satt och masserade oxå innan jag for på jobbet. Vart lite bättre.

Idag blir det jobb hela dagen sen hem och sova. trötter idag. hoppas magen är bättre imorrn för då blir det träning innan hemfärd! Hoppas hoppas.

Igår gjorde jag Hallonpaj och bjöd in bästaste grannarna på lite kvällsfika! Uppskattades! :)

Nej nu måste jag kolla mailen om jag fått nått kul! :p

kramen på er alla!

Inga kommentarer: