onsdag 6 maj 2009

Onsdag

Nu har man lämnat iväg sin pärla igen... Tredje gången gillt eller hur säger man?
Men förhippningsvis så kommer den att bli som ny när den kommer fårn verkstaden denna gången. Man kan bara hoppas. Pappa var så snäll och lånade ut Forden åt mig så jag slipper vara billös. Skönt det!

Igår for jag hem till Hogland, fick lunch, hämta ABS systemet på häggen, for mot stan och lämna in bilen. Jag och mamma tog en tripp till sjukan och hämtade "medicin" och snackade man Lalla om min magen och sen ner på stan en sväng. Vart en kortis då vi skulle hem och ta det lugnt för en gångs skull. Kollade på Tv, borstade katten och kollade recept. Mysig dag. Kvällen bestod av pasta och ett glas vitt! Gott.

idag jobbar jag till 20, sen ska vi nog ner på staden och spela lite biljard! Kommer bli askul! Har inte spelat sen jag och syrran spelade på hotellet i Norrköping. Kulkul!

nej nu är min rast slut så nu ska jag stryka på lite och sen har jag utveckligssamtal!!

tjoflöjt

Inga kommentarer: