tisdag 26 maj 2009

Lukta vad gott

Hemma äntligen efter en intensiv dag i Birsta... Slutade dock 17, men var inte därifrån fören 19 typ... Har vart med Angelica och Patrik och fixat till Krisses 23 års dag! Kommer bli hur bra som helst. Kan inte skriva vad som kommer att hända eftersom det finns risk att fel personer läser det. Men det kommer bli uppskattat! :)
Ska men Angelica och fixa lite mera imorrn som vi inte hann med idag. Men det går fort.

Hoppas på mig bil.

Det regnar ute och är hur tråkigt som helst att se dropparna porla ner för fönsterrutan. :S Vill ju ha sol och sommar nu. Om det inte blir som förra sommaren.

Såg just ett klipp på Aftonbladet att dom har satt en röd stuga på globen :o Hm. Symolisera Sverige?? Och det var planer att sätta upp en på månen med :O Nu tror jag det har brunnit någonstans. Till vilken nytta lixom. Visa att Sverige är fulla av röda stugor och det är det man ska tänka på när man tänker Sverige eller?? Ja men vem är jag att dömma. Låt dom slösa pengar på onödiga hur på månen och låt folket svälta och finans krisen härja.

Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på TV och somna tidigt för en gångs skull. Bakade till halv 1 igår. :S vart lite sent. Men nu jävla ska jag ta en bit kaka och sen lägga mig och hoppas CSI börjar snart.

Inga kommentarer: