tisdag 19 maj 2009

Lunch med Sara och Flisan!

Gårdagen vart lyckad även om man vart bortglömd hela kvällen:p
Men jag fick ju umgås med Angelica då istället. Och det är bättre än bäst!!
Hämtade upp henne på Arken kl 17 och då for vi till Birsta City och skulle kolla på byxor åt mig och Mascara åt henne. Jag hittade inga byxor, helt omöjligt :S men Ankan hittade en Rosa Mascara snacka om att den passade henne :) Hon hoppade upp och ner när hon såg att den fanns på Kicks. Söt. Sen for vi hem till Trådgränd och busade lite. Kan inte berätta vad vi gjorde för det är än så länge en hemlis. Men snart så får ni veta. :)
Vi var även iväg och köpte godis på Ica Maxi. Tack Johan för skjutsen. Gottegrisar som vi är.

Idag hade jag tänkt att fara på EGO och träna, men än så ligger jag i sängen och latar mig... Typiskt mig.. Men jag har lite ont i halsen än så jag får skylla på det och dra versen om att jag inte vill bli mera sjuk. Funkar det??

Ska på stan innan jobbet idag och luncha med Sara och Lilla Flisan :D

Men nu ska jag upp och göra mig klar för den stora staden Sundsvall!!

Inga kommentarer: