lördag 2 maj 2009

Lördag

Duktiga jag var upp och lagade lunch till idag och imorrn! :D Köttbullar, mackisar och brunsås. Mums. LÄngtar till lunchen. Hade jag inte lagat hade man måsta köpa mat och det är både dyrt och trökigt då man ätit typ ALLT i Birsta typ 1000 gånger. Trök.

Igår vart det sol och mys på gården med Grannars. Och sen en sväng till bure i jänkarn. :) En öl i var näve och blåsten i håret, nu är sommaren på väg.
Sen vart det pizza på Marco Polo efter en del tjat från mig och Patrik. Gött var det.
Sen kricket, krocket på gården och kladdkaka hos Krisse. Tack Angelica för kladdisen. Mycket gott!
Jag var dock väldigt trött så jag for mot sängen ganska tidigt, tror inte dom andra var upp så länge heller. Hördes inte så mycket, men vi har ju bevis sen tidigare att jag inte hör ett smack när jag sover. :/

Idag blir det jobb till 17 sen vet jag inte hur det blir. Får se om det blir nå grillning :P Eller en lugn hemma kväll med en stor städning av garderoben. Just nu ligger ALLT på golvet i en enda stor rul.. :S Ikke bra.

Men nu måste jag ta tag i vad jag ska ha på mig idag.


Trevlig helg!I´ll miss you!

Inga kommentarer: