torsdag 14 maj 2009

Bus och Lek!

Sitter och kollar på bilderna från boda borg, hemmafest och chill nu. Roligt hade vi! :) och lika roligt kommer vi få i helgen som kommer. Dock jobbar jag, men jag är på G iaf. blir nog chaufför. Lika bra det!

Idag har jag vart till Tess och Robban och vi for in till Buspalatset och lekte med Barnen! :D Roligt värre. Jag och Robban och Tess var nog värre än alla barn tillsammans. Haha. Sen hem och käka och sen har jag bara tagit det väldigt lugnt. Är hur trött som helst efter den natt jag vart med om. Somnade 4- 4.30.. Har så jävla ont så det gick inte sova. Så ikväll blir det tidigt. Det är bra eftersom vi ska åka 6 härifrår imorrn bitti. Nervös men det kommer gå bra! Var bara mig själv.

Nej nu ska jag kolla på Stockholm-Arlanda och vänta in wienerbröd!! :D

Inga kommentarer: