måndag 18 maj 2009

Måndag

Har just nu satt mig ner och varvar ner lite innan man ska ta atg i sog själv och göra sig klar för en dag med... Hm. jag riktigt än vet jag inte hur det blir. Men det löser sig alltid!! Ringde Angelica nyss och skulle höra om hon hade lust att hänga med på birsta eller stan. Men hon jobbar så hon ringer väl upp snart!

Nu har jag iaf städat HELA min lägenhet.. Igen.. Men så fint det blev. Hoppas man någongång kan lära sig att behålla det fina längre än några dagar. Men med dom grannar och vänner man har så hinner man inte så mycket städning. Det ska flängas hit och dit. hihi. Men det är kul, jag klagar inte.
Idag är alla på sitt håll. Johan och Angelica jobbar, Mats vet jag inte men han är inte hemma. Krisse är i Sthlm och Patrik är på skolan. Och lilla jag hemma och städar. Nyttigt iofs.

Helgen har vart underbar fast jag jobbat. Var dock lite små sjuk i lördags men med lite alvedon så löser sig allt!
Kom hem till ett gäng som myste och hade det trevligt. Vart en sväng till hudik och crousing. Träffade Anna, du vart förvånad va? :p Hhaha. Och Tezz, Robert, Jonas, Alex och Micke. Trevligt att se alla samlade igen! :)
Vart dock en tidig kväll ändå. Kom isäng vid 1 så det var bra eftersom jag jobbade igen på söndag och jag trodde jag skulle vara död hela dagen, men jag mådda bättre :o Skönt det!
Sen efter jobbet hämtade jag upp Patrik och vi for till Hemanet och mötte upp Krisse och Angelica för en sväng till Skatan och fiska!! Det är hur mysigt som helst där och vilken soffa sen. Mysigt som bara den. Där trivs jag!

Nu vart det mycket sagt här. Har ju inte skrivit på ett tag så det finns mycket att tillägga. Men nu känns det som jag fått ur mig det jag vill få sagt! :p

Ska lägga mig på soffan en sväng nu innan jag ska hoppa in i duschen och få av mig städdammet efter dagen.

Tjillevippen

Inga kommentarer: